Wystawa

on

Niezwykle istotna jest prezentacja naszego towaru. Każdy sklep sieciowy, w tym przypadku sklep obuwniczy, dostaje odgórne wskazówki i zasady, według których pracownicy odpowiedzialni za sklep z butami, muszą zadbać o jego wystawę i całą sklepową ekspozycję, która co raz częściej zajmuje wiele metrów, zarówno w górę jak i w boki. Niegdyś sklepowe wystawy wyglądały dość ubogo w porównaniu z dzisiejszymi, niemalże iskrzącymi się od gwiazd, wystawami. Specjaliści od wizerunku firmy, od marketingu i także od Public Relations, wysyłają swoim podopiecznym w każdym salonie sieci szczegółowe fotografie pokazujące jak powinna wyglądać korzystna ekspozycja towaru. Wbrew pozorom buty także wymagają odpowiedniej reklamy i marketingu. Odpowiednie ustawienie, przyjazne dla oka oświetlenie – to właśnie w dużym stopniu wpływa na to, czy klient zwróci uwagę na dany towar. A jak wiadomo, jeżeli przyciągniemy czyjąś uwagę na tyle, że wejdzie ona do sklepu i przymierzy dane buty przybliża nas do sukcesu, czyli sprzedania kolejnej pary. Nawet modne obuwie, które nie zostanie wystarczająco dobrze wyeksponowane może się po prostu nie sprzedawać.

Dodaj komentarz